مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:152023-07-29سياسي

آغاز خرید تضمینی برنج باقی مانده شالیکاران گیلانی


استاندار گیلان از آغاز خرید تضمینی برنج در گیلان خبر داد و گفت: کار خرید تصمیمی باقی مانده برنج که در دست کشاورزان مانده است از امروز آغاز شد لذا اجازه نمی دهیم در گیلان مشکلی در این خصوص برای کشاورزان ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه گذاری و در سالن الغدیر استانداری با تشکر از مردم متدین و ولایتمدار مردم گیلان اظهار کرد: مردم دیار میرزا بار دیگر دین خود را به اسلام، انقلاب اسلامی و شهدا اعدا کرده و پرچم ولایتمداری و عدالتخواهی را در سرتاسر استان برافراشته کردند.

وی با اشاره به برنامه دولت سیزدهم در تحقق ایجاد اشتغال در گیلان گفت: در خصوص بحث ایجاد اشتغال مسوولان، فرمانداران،روسای بانک ها و سایر دستگاه های اجرایی باید به وظیفه خود به درستی عمل کنند.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به استفاده از ظرفیت های استانی در خصوص جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال در این استان بیان کرد: ایجاد اشتغال در کشور به ویژه گیلان یکی از اهداف دولت سیزدهم در سطح کشور است و در راه تحقق این مهم باید  در برش استانی از منابع، امکانات و ظرفیت های استانی باید نهایت بهره را برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خرید تضمینی برنج باقی مانده شالیکاران گیلانی

آغاز خرید تضمینی برنج باقی مانده شالیکاران گیلانی