مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 22:252023-07-26اقتصادي

اختصاص 132هزار میلیارد تسهیلات به 256 واحد تولیدی خوزستان


معاون اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره دومین سفر رییس جمهور به استان از اختصاص 132 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای 256 واحد تولیدی نیمه تمام بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد راضی جلالی عصر امروز چهارشنبه در نشست شورای اشتغال خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه جمعیت قابل توجهی از جوانان استان جویای کار هستند قطعاً آموزش های لازم به سربازان، می تواند مسیر اشتغال آنها را هموار کند.

وی، یکی از الگوهای موفق در بحث تحقق اشتغال را آموزش و مهارت آموزی دانست و افزود: با توجه به تاکید استاندار و محدودیت زمانی که وجود داشت، رقم تسهیلات اشتغالزایی را افزایش دادیم و امیدواریم در بحث تسهیلات حمایتی بند ب تبصره 16 سال جاری، بتوانیم منابع خوبی را جذب کنیم.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: باید تصمیم گیری ها در رابطه با اختصاص تسهیلات، متناسب با ظرفیت ها، تولید ناخالص ملی و نرخ بیکاری هر استان باشد اما در این زمینه همه استان ها را به یک شکل لحاظ کردند.

وی افزود: عمده منابع و حساب های صنایع بزرگ خوزستان در خارج از استان است که نامه ای مبنی بر استقرار 50 درصد منابع مالی صنایع بزرگ در همان استان تنظیم شده و قرار است در هیئت دولت مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 132هزار میلیارد تسهیلات به 256 واحد تولیدی خوزستان

اختصاص 132هزار میلیارد تسهیلات به 256 واحد تولیدی خوزستان