مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 16:352023-07-24سياسي

پایان رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت اعلام شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری سخنگوی یازدهمین رزمایش فداییان حریم ولایت، ضمن ابراز رضایت از عملکرد خلبانان جوان نیروی هوایی و کارکنان فنی گفت: - یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده پایان یافت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری سخنگوی یازدهمین رزمایش فداییان حریم ولایت، ضمن ابراز رضایت از عملکرد خلبانان جوان نیروی هوایی و کارکنان فنی گفت: به اهداف از پیش تعیین شده این رزمایش دست یافتیم و رزمایش عصر امروز با موفقیت به پایان رسید.

وی افزود: اولین روز از آغاز یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت 1402، با رمز یا حسین (ع) در منطقه عمومی انارک اصفهان با حضور پایگاه های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با حضور 92 فروند از انواع هواپیما های شکاری و بمب افکن، ترابری سنگین و نیمه سنگین، سوخت رسان، شکاری رهگیر و شناسایی، گشت هوایی و هواپیما های بدون سرنشین وارد مرحله اصلی و فاز عملیاتی شد.

امیرسرتیپ دوم رودباری افزود: انهدام اهداف مهم و حیاتی نیرو های تعبیه شده در نقش دشمن توسط هواپیما های اف 4 و بمب افکن های سوخو 24 با موشک های بهینه شده و نقطه زن، راکت های بومی ساخت داخل در شب، ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت اعلام شد

پایان رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت اعلام شد