مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-22سياسي

حرکت قطار توسعه توسط دولت سیزدهم در گچساران


در جای جای روستاها و نقاط گچساران در حوزه های مختلف توسط بنیادمسکن، جهادکشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای،،شهرداری دوگنبدان و مخابرات و دیگر دستگاه های اجرایی اقدامات خوبی در سال 1401 صورت گرفته است.

- خبرگزاری فارس گچساران- ندا نعمتی- اقدامات و خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی در جای جای مناطق مختلف کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از این برکات بی نصیب نمانده است.

در حال حاضر که دشمنان ایران اسلامی سعی در کم رنگ کردن تلاش های دولتمردان انقلاب اسلامی و مسئولان دولت سیزدهم دارند بهتر است با نقب به اقدامات ارزنده انجام شده در یک سال اخیر توسط دولت سیزدهم گوشه ای از این خدمات را بازگو کرد.

گچساران این شهر آب و آتش با دکل های برافراشته گاز و ذخایر نفت نیز از خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم بی بهره نمانده هرچند تا آنگونه که خدمات ارزنده و بجا که حق و شایسته مردم این شهر گرمسیر و نفتی است، فاصله وجود دارد امید می رود با تلاش بیشتر مسئولان این فاصله برداشته شود.

در جای جای روستاها و نقاط گچساران در حوزه های مختلف توسط بنیادمسکن، جهادکشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداری دوگنبدان و مخابرات و دیگر دستگاه های اجرایی اقدامات خوبی در سال 1401 و امسال صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت قطار توسعه توسط دولت سیزدهم در گچساران

حرکت قطار توسعه توسط دولت سیزدهم در گچساران