مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-01ورزشي

این ورزشگاه های لیگ برتری میزبان زنان خواهند بود


گفته می شود که زنان فوتبال دوست می توانند از هفته اول لیگ برتر در برخی از ورزشگاه ها بازی ها را از نزدیک تماشا کنند.

- جی پلاس و به نقل از ایسنا؛ هفته نخست لیگ برتر ایران روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می شود و 16 تیم لیگ برتری به طور رسمی وارد لیگ بیست وسوم خواهند شد.

طبق برنامه ریزی های از پیش تعیین شده و نامه نگاری های سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در هفته نخست شاهد حضور زنان در برخی از ورزشگاه های کشور خواهیم بود.

گفته شده که زنان هوادار فوتبال فعلا می توانند در پنج ورزشگاه مختلف که میزبانی تیم های لیگ برتری را برعهده دارند، بازی ها را از نزدیک ببینند و این امکان در هفته اول برای سه بازی فراهم شده است: گل گهر سیرجان - فولاد خوزستان ورزشگاه شهید سلیمانی پرسپولیس-آلومینیوم اراک ورزشگاه آزادی تهران سپاهان-تراکتور ورزشگاه نقش جهان اصفهان ورزشگاه های یادگار امام تبریز، نقش جهان اصفهان، شهدای فولاد اهواز، آزادی تهران و شهید سلیمانی سیرجان مجوز میزبانی از زنان را دریافت کرده اند و سایر ورزشگاه ها مانند شهید وطنی قائمشهر نیز در تدارک فراهم کردن مقدمات اولیه و میزبانی از زنان هستند.

پیش از این محمدرضا کشوری فرد، سرپرست سازمان لیگ در نامه ای به مهدی تاج اعلام کرد که با توجه به تاکید AFC برای حضور زنان در دیدارهای لیگ برت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این ورزشگاه های لیگ برتری میزبان زنان خواهند بود

این ورزشگاه های لیگ برتری میزبان زنان خواهند بود