مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-08اقتصادي

سالن اجتماعات 800 نفری در ورامین ساخته می شود


بزرگترین سالن اجتماعات 800 نفری ورامین در منطقه خیر آباد برای برنامه ها و همایش های شهرستانی در آینده نزدیک ساخته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، علیرضا مومنی شهردار ورامین در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در حال حاضر پل قاسم آباد چندین سال است که نیمه کاره باقی مانده است؛ متاسفانه راه آهن به وعده های خود در این خصوص عمل نکرده و فقط یکی از خطوط انجام شده است.

اما شهرداری با توجه به مطالبات گسترده شهروندان، روکش آسفالت و روشنایی این محدوده را انجام داده است.

وی گفت: در بودجه سال 1402 اعتبار خوبی حدود 200 میلیارد تومان به موضوع بازگشایی و آزادسازی معابر اختصاص یافته است که بخش اعظم آن در پروژه کمربندی جنوبی ورامین صرف خواهد شد، همچنین طی سال جاری اقدامات خوبی در زمینه بازگشایی معابر در محدوده حادثه خیز امام زاده حسین رضا(ع) انجام می گیرد.

مومنی افزود: اولویت و شعار اعضای شورای شهر و مسئولان شهرستان، رسیدگی به محلات حاشیه ای و کم برخوردار است و بیشتر پروزه هایی که در شهرستان در حال انجام است، در حاشیه شهر مانند خیرآباد، گل تپه و سکینه بانو پیش بینی شده است.

شهردار ورامین ادامه داد: در خیرآباد کمربندی جنوبی در حال احداث است که با توسعه و بازگشایی آن، بسیاری از معضلات در این منطقه حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن اجتماعات 800 نفری در ورامین ساخته می شود

سالن اجتماعات 800 نفری در ورامین ساخته می شود