مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-05سياسي

یک ماه و یک هفته گذشت: آقای رییسی ! برای خودتان بد است


احتمال نخست این است دستور هنوز به مرکز و وزارت مربوطه نرسیده؛ بالاخره هر چیزی روالی دارد و این طور نیست که رییس جمهور دستوری بدهد و همان لحظه به مخاطبش برسد.

- تا نامه ، تایپ و غلط گیری و پرینت و امضا و شماره شود و از این دبیرخانه به آن دبیرخانه برود و به رییس دفتر مربوطه برسد و در کارتابل قرار گیرد و مشاهده شود و .

کلی زمان می برد که طبیعی است.

حتی ممکن است دهها سال هم طول بکشد که این هم پیش می آید؛ همین چند سال پیش بود که نامه یک سرباز انگلیسی در جنگ جهانی اول که برای نامزد خود نوشته بود با 92 سال تاخیر به مقصد خود در جنوب انگلیس رسید ولی   چون مخاطب نامه به رحمت خدا رفته بود، آن را به دختر 86 ساله اش تحویل دادند.

عصر ایران - روز هفتم تیر 1402 ، رییس جمهور محترم دستور داد برای حل مشکل کندی اینترنت ، کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شود و حداکثر تا یک ماه آینده راهکار دهد.

اینک یک ماه و یک هفته از آن روز می گذرد و مردم ایران، همچنان درگیر اینترنت افتضاح هستند و بخشی از جنگ اعصاب روزانه شان مربوط به شاهکار دولتمردانی است که زمام اینترنت را در دست دارند و هر جور که دل شان می خواهد رفتار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ماه و یک هفته گذشت: آقای رییسی ! برای خودتان بد است

یک ماه و یک هفته گذشت: آقای رییسی ! برای خودتان بد است