مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-07حوادث

ترمیم لوله های انتقال و پایدارسازی آب شرب مشگین شهر انجام شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: لوله های آب آسیب دیده از رانش زمین در شهرستان مشگین شهر ظرف مدت 4 ساعت انجام و آب شرب این شهر برقرار شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: لوله های آب آسیب دیده از رانش زمین در شهرستان مشگین شهر ظرف مدت 4 ساعت انجام و آب شرب این شهر برقرار شد.

علی حیدری، 16 مرداد در بازدید از آخرین وضعیت ترمیم لوله های انتقال آب مشگین شهر اظهار کرد: ترمیم لوله های آب آسیب دیده از رانش زمین در این شهرستان ظرف مدت 4 ساعت انجام و آب شرب این شهر برقرار شد ولی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی این منطقه شکسته شدن خط انتقال بارها در این مسیر اتفاق افتاده که برای جلوگیری از این امر سبک سازی حجم کوه محل رانش به عنوان اقدام اولیه در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: در حال حاضر مقدار 350 لیتر بر ثانیه از خیاو چای و 100 لیتر برثانیه نیز از محل نهر خاتون آب به تصفیه خانه مشگین شهر تحویل داده می شود که جهت جلوگیری از کمبود، مصرف بهینه آب از سوی شهروندان مورد انتظار است.

وی افزود: اقدامات فنی و مهندسی و سازه ای اساسی برای تثبیت لوله های انتقال آب شرب در محل رانش به جهت موقعیت خاص جغرافیایی منطقه در دست مطالعه بوده و اجرای آن نیازمند 100 میلیارد تومان اعتبار می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم لوله های انتقال و پایدارسازی آب شرب مشگین شهر انجام شد

ترمیم لوله های انتقال و پایدارسازی آب شرب مشگین شهر انجام شد