مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-22سياسي

نظام کتابخانه ای هلند: گذشته، حال و آینده


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، شماره 49 ژورنال ایفلا (فدراسیون بین المللی انجمن ها و مؤسسات کتابداری) به انتشار مقاله ای با عنوان «نظام کتابخانه ای هلند: - شماره 49 ژورنال ایفلا (فدراسیون بین المللی انجمن ها و مؤسسات کتابداری) به انتشار مقاله ای با عنوان نظام کتابخانه ای هلند: گذشته، حال و آینده از سوی کمیته سازماندهی ملی کنگره جهانی کتابداری و اطلاع رسانی ایفلا پرداخته است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، شماره 49 ژورنال ایفلا (فدراسیون بین المللی انجمن ها و مؤسسات کتابداری) به انتشار مقاله ای با عنوان نظام کتابخانه ای هلند: گذشته، حال و آینده (The Dutch liary system: Past, present and future) از سوی کمیته سازماندهی ملی کنگره جهانی کتابداری و اطلاع رسانی ایفلا پرداخته است.

به مناسبت برگزاری هشتادوهشتمین کنفرانس ایفلا و کنگره جهانی کتابداری و اطلاع رسانی از 21-25 آگوست 2023 (30 مرداد ماه تا 3 شهریور 1402) در روتردام هلند، ترجمه متن این مقاله در ادامه آمده است.

معرفی در این مقاله، مروری بر وضعیت فعلی سیستم کتابخانه ای هلند انجام شده که توسط کمیته سازماندهی ملی هلند تهیه و در هشتاد و هشتمین کنگره جهانی کتابداری و اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام کتابخانه ای هلند: گذشته، حال و آینده

نظام کتابخانه ای هلند: گذشته، حال و آینده