مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-21ورزشي

هشتادوهشتمین نشست فدراسیون بین المللی ایفلا برگزار می شود


هشتاد و هشتمین نشست فدراسیون بین المللی انجمن ها و مؤسسات کتابداری «ایفلا» از امروز دوشنبه 30 مرداد با حضور عصمت مؤمنی معاون کتابخانه ملّی ایران برگزار می شود.

- هشتاد و هشتمین نشست فدراسیون بین المللی انجمن ها و مؤسسات کتابداری ایفلا از امروز دوشنبه 30 مرداد با حضور عصمت مؤمنی معاون کتابخانه ملّی ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هشتاد و هشتمین نشست فدراسیون بین المللی انجمن ها و مؤسسات کتابداری ایفلا از امروز دوشنبه 30 مردادماه به مدت پنج روز با حضور کتابداران، حرفه مندان و مدیران مراکز کتابخانه ای سراسر جهان در شهر روتردام هلند برگزار می شود.

همچنین عصمت مؤمنی معاون کتابخانه ملّی ایران با حضور در این نشست، تجربیات حرفه ای این سازمان را در حوزه کتابداری به اشتراک می گذارد.

از مهمترین رویدادهای سالیانه در این نشست بین المللی، برپایی نشست رؤسای کتابخانه های ملی است که مباحث متعددی از چالش های روز در حوزه کتابخانه های ملّی کشورها، موضوع کتابداری و تجربه های مدیریتی در کتابخانه های ملّی در عرصه بین الملل مورد بررسی قرار می گیرد.

در همین راستا کتابخانه ملی ایران در دهه های گذشته به شکل فعال در این نشست جهانی حضور داشته و در چندین کمیته تخصصی از جمله کمیته کتابخانه های ملی، کمیته آسیا و اقیانوسیه، کمیته کتب ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتادوهشتمین نشست فدراسیون بین المللی ایفلا برگزار می شود

هشتادوهشتمین نشست فدراسیون بین المللی ایفلا برگزار می شود