مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-01سياسي

نسخه های مرگی که با نزاع پیچیده می شوند!


خشونت و پرخاشگری یک معضل اجتماعی در جوامع به شمار می رود که بر زندگی افراد زیادی تأثیر می گذارد و خشونت های شدید علیه جان و مال افراد باعث ایجاد ترس در جامعه خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری خشونت و پرخاشگری یک معضل اجتماعی در جوامع به شمار می رود که بر زندگی افراد زیادی تأثیر می گذارد و خشونت های شدید علیه جان و مال افراد باعث ایجاد ترس در جامعه خواهد شد.

نزاع و درگیری یکی از مصادیق خشونت در جوامع بوده و پدیده ای اجتماعی است که در تمام دوره ها دیده می شود و همه ساله بر اساس آمار و اخبار، تعدادی قربانی می گیرد.

نزاع های اخیر در چهارمحال و بختیاری موجب جریحه دار کردن احساسات مردم شده است.

چند روز گذشته نیز ستوان دوم علی شوقی هنگام دستگیری عاملان نزاع و درگیری طایفه ای در منطقه دیناران شهرستان اردل به شهادت رسید.

حمیدرضا نظیفی مدیرکل پزشک قانونی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایسنا در خصوص آمار نزاع در استان طی سه ماه ابتدایی سال جاری، گفت: طی این مدت 2177 فقره نزاع اتفاق افتاده که 568 نزاع و درگیری مربوط به زنان و 1609 نزاع و درگیری مربوط به مردان بوده است.

وی افزود: در فروردین ماه سال جاری 146 نزاع مربوط به زنان و 492 نزاع مربوط به مردان، در اردیبهشت ماه 183 نزاع مربوط به زنان و 499 نزاع و درگیری مربوط به مردان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه های مرگی که با نزاع پیچیده می شوند!

نسخه های مرگی که با نزاع پیچیده می شوند!