مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-10سياسي

اصحاب رسانه در جهت دهی به اقدامات مدیران نقش تاثیر گذاری دارند


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: اصحاب رسانه در ارتقای سطح دانش و آگاهی های جامعه و ایجاد حساسیت و حرکت و جهت دهی به اقدامات مدیران نقش بسیار پررنگ و تاثیز گذاری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر عتباتی ظهر پنجشنبه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در ارومیه اظهار کرد: عرصه رسانه و خبر عرصه خطیری است و امروز حکومت رکن چهارمی دارد که آن عرصه رسانه است و در نظام حاکمیتی ما جایگاه ویژه ای را برای امر اطلاع رسانی در حوزه چرخه اطلاعات و نظارت و پاسخگویی از کانال خبرنگاران را شاهد هستیم.

وی با اشاره به سازندگی نقدهای منصفانه گفت: نقدهای سازنده، راه گشا و توأم با انصاف می توانند با ارائه طریق در جهت اصلاح، تقویت و کاستن از نقاط ضعف به همه مجموعه ها کمک کنند.

رسانه ها نقش مهمی در ایجاد حساسیت مردم برای مشارکت در انتخابات مجلس دارند عتباتی ادامه داد: شما ناظرین منصفی از طرف افکار عمومی هستید که باید امر مهم انصاف و عدالت را در نقدها مورد توجه قرار دهید و همه جانبه نگر باشید و سعی کنید نقاط قوت را خصوصاً زمانی که جامعه نیاز به روحیه حرکت، پویایی و امید آفرینی دارد را مد نظر قرار دهید.

رییس شورای قضایی آذربایجان غربی با اشاره به امر مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری و نقش رسانه در ایجاد حساسیت در بین مردم برای شرکت در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه در جهت دهی به اقدامات مدیران نقش تاثیر گذاری دارند

اصحاب رسانه در جهت دهی به اقدامات مدیران نقش تاثیر گذاری دارند