مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:352023-07-30اقتصادي

اختصاص 1000 میلیارد تومان برای بهبود وضعیت فاضلاب بوشهر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب محله های جنوب شرقی شهر بوشهر(تنگک ها) با اعتبار یک هزار و 500 میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: به منظور جلوگیری از آلودگی دریا عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب محله های جنوب شرقی شهر بوشهر(تنگک ها) در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: برای اجرای این طرح 90 کیلومتر لوله گذاری احداث سه باب ایستگاه پمپاژ فاضلاب نیاز است.

عالی اعتبار این طرح را یک هزار و 500 میلیارد تومان دانست و ادامه داد: این طرح از محل اعتبارات عمومی و تهاتر نفت و در مدت 24 ماه اجرایی خواهد شد.

این مقام مسؤول از احداث 10 کیلومتر فاضلاب شهر گناوه در سال قبل خبر داد و بیان داشت: پس از اجرای این طرح 650 فقره انشعاب فاضلاب در منطقه ساحلی گناوه احداث شد.

 ابوالحسن عالی تصریح کرد: در سال قبل با تخصیص 41 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی 12/5 کیلومتر فاضلاب در شهردیلم به منظور کاهش آسیب به محیط زیست و و دریا اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب دیلم را 90 درصد عنوان کرد و اضافه داشت: پس از اجرای کامل این طرح 5 هزار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1000 میلیارد تومان برای بهبود وضعیت فاضلاب بوشهر

اختصاص 1000 میلیارد تومان برای بهبود وضعیت فاضلاب بوشهر