مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-21اقتصادي

عملیات مرمت و سامان دهی کاروانسرای دامغان آغاز شد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان گفت: با پیگیری های انجام شده، عملیات مرمت و سامان دهی کاروانسرای شاه عباسی دامغان توسط سرمایه گذار بخش خصوصی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، مجتبی اکبرپور، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان اظهار کرد: کاروانسرای دامغان که توسط صندوق توسعه صنایع دستی، فرش دستباف، احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی به مزایده گذاشته شده بود، پس از طی فرآیند اداری و مراحل قانونی در تیرماه 1400 طی قراردادی به برنده مزایده و سرمایه گذار جدید تحویل داده شد.

وی با اشاره به توقف عملیات اجرایی در کاروانسرا به دلیل عدم تصویب طرح گفت: طرح مرمت و احیای تکمیلی کاروانسرای شاه عباسی دامغان پس از تأیید در کمیته فنی صندوق حفظ و احیای و وزارت میراث فرهنگی جهت اجرا به سرمایه گذار ابلاغ شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان افزود: تمامی مراحل اجرایی مرمت و ساماندهی باید بر اساس طرح تایید شده و تحت نظارت ناظر استانی صورت پذیرد.

اکبرپور بابیان اینکه کاروانسرای دامغان به مدت 20 سال با کاربری فرهنگی، اقامتی و پذیرایی واگذارشده است، بیان کرد: امیدواریم با حمایت مسؤولان استانی و شهرستانی شاهد تسریع در اتمام مرمت و بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات مرمت و سامان دهی کاروانسرای دامغان آغاز شد

عملیات مرمت و سامان دهی کاروانسرای دامغان آغاز شد