مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 01:002023-07-22اقتصادي

استفاده از توان کشاورزی به عنوان شاهراه گسترش و تبادلات تجاری میان ایران و روسیه


مسئولان دو استان مازندران ایران و ولگاگراد روسیه در راستای دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم، برای برقراری رابطه با کشورهای همسایه، به این نتیجه قطعی رسیده اند که کشاورزی می تواند به شاهراه گسترش و تبادلات تجاری میان کشور ایران و روسیه تبدیل شود.

- ایسنا/مازندران مسئولان دو استان مازندران ایران و ولگاگراد روسیه در راستای دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم، برای برقراری رابطه با کشورهای همسایه، به این نتیجه قطعی رسیده اند که کشاورزی می تواند به شاهراه گسترش و تبادلات تجاری میان کشور ایران و روسیه تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، وجود ظرفیت بی بدیل حمل و نقل آبی در کنار بنادر و مناطق ویژه اقتصادی مانند بندر امیرآباد در شرق مازندران از یک سو و تنوع محصولات کشاورزی که می تواند به نحو مطلوبی به نیازهای دو طرف در شرایط مختلف پاسخ دهد، این امیدواری را ایجاد کرده است تا مازندران و ولگاگراد گسترش روابط را با این بخش کلید بزنند.

استاندار مازندران که در راس هیاتی روز دوشنبه هفته گذشته(26 تیر) به کشور روسیه سفر کرده بود، در کارگروه مشترک کشاورزی مازندران و ولگاگراد، اظهار کرد: نشست تخصصی گروه های اقتصادی مازندران و ولگاگراد روسیه در حالی در تخصصی ترین سطح در روسیه برگزار شد و 2 طرف به یک نقطه مشترک د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از توان کشاورزی به عنوان شاهراه گسترش و تبادلات تجاری میان ایران و روسیه

استفاده از توان کشاورزی به عنوان شاهراه گسترش و تبادلات تجاری میان ایران و روسیه