مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-14اجتماعي

آزادسازی سنگ های حاشیه جاده اردبیل- سرچم


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کوثر گفت: عملیات پاکسازی و لق گیری سنگ های سست ارتفاعات در محور شریانی اردبیل - سرچم با هدف ارتقای ایمنی تردد در این مسیر کوهستانی در حال انجام است.

- ایسنا/اردبیل رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کوثر گفت: عملیات پاکسازی و لق گیری سنگ های سست ارتفاعات در محور شریانی اردبیل - سرچم با هدف ارتقای ایمنی تردد در این مسیر کوهستانی در حال انجام است.

جعفر باباییان 23 مرداد در بازدید از این محور گفت: عملیات لق گیری و آزادسازی سنگ های واقع در ارتفاعات این مسیر با هدف ارتقای ایمنی تردد در این مسیر کوهستانی از 2 روز قبل آغاز شده و حدود یک هفته تا 10 روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برای جلوگیری از بروز هرگونه خطر و ورود آسیب به خودروهای عبوری، راهداران شهرستان کوثر با همکاری یک تیم مجرب از کوهنوردان استان و پلیس راه، حد فاصل تونل شماره هفت تا 12 به طول 20 کیلومتر را پاکسازی می کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوثر ضمن عذرخواهی ازهموطنان به دلیل توقف های کوتاه مدت در این مسیر گفت: در زمان اجرای این عملیات که از ساعت هشت تا 18 به مدت یک هفته تا 10 روز ادامه دارد با همکاری عوامل راهداری در بخش هایی از مسیر تردد به صورت یکطرفه برقرار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی سنگ های حاشیه جاده اردبیل- سرچم

آزادسازی سنگ های حاشیه جاده اردبیل- سرچم