مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-19سياسي

وقتی «معتمدالاطبا» خود را با اسب به بیماران می رساند و حق ویزیت هم مشخص نمی کرد!


«معتمدالاطبا»، نخستین پزشکی سمنانی خود را با اسب به بیماران می رساند و حتی حق ویزیت را هم مشخص نمی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیین نکوداشت دکتر سیدابوالفضل معتمدهاشمی سمنانی، مشهور به معتمدالاطبا ، نخستین پزشک سمنانی صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، شهردار سمنان، جمعی از پزشکان و دوستداران علم و فرهنگ در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این مراسم با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری نکوداشت این پزشک سمنانی اظهار کرد: در سال های اخیر برای تعدادی از بزرگان و فرهیختگان سمنان همایش هایی برگزار شد که برخی از این برنامه ها در شأن این فرزانگان نبود.

وی با بیان اینکه بزرگداشت مقام دانشمندان، علما و اندیشمندان اقدامی ضروری و شایسته است، افزود: دکتر معتمدهاشمی یکی از پزشکان شریف سمنانی بود که زندگی خود را وقف خدمت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان احساس وظیفه و توجه به نیازمندان را یکی از ویژگی های برجسته مرحوم معتمدالاطبا دانست و گفت: اینکه این پزشک خدوم در سال های دور خود را با اسب به بیماران می رسانده و حتی حق ویزیت را نیز مشخص نمی کرده، درسی ماندگار برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی «معتمدالاطبا» خود را با اسب به بیماران می رساند و حق ویزیت هم مشخص نمی کرد!

وقتی «معتمدالاطبا» خود را با اسب به بیماران می رساند و حق ویزیت هم مشخص نمی کرد!