مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-30اقتصادي

تعطیلی واحدهای تولیدی به دلیل بدهی بانکی ممنوع!


اجرای به موقع قوانین مصوب مربوط به اشتغال از سوی دستگاه های مرتبط، خواسته رییس جمهور در ششمین جلسه شورای عالی اشتغال بود که تاکید کرد هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری کنند.

- اجرای به موقع قوانین مصوب مربوط به اشتغال از سوی دستگاه های مرتبط، خواسته رییس جمهور در ششمین جلسه شورای عالی اشتغال بود که تاکید کرد هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر کار گزارشی از عملکرد اشتغال سال 1402 را در ششمین نشست شورای عالی اشتغال دولت سیزدهم ارائه کرد.

در این جلسه رییس جمهوری هم ضمن تاکید بر اجرای به موقع قوانین مصوب مربوط به اشتغال از سوی دستگاه های مرتبط، آسیب شناسی وزارتخانه های کم کار در ایجاد اشتغال را خواستار شد.

همچنین تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک ها و توقف تولید، از سوی رییس جمهور خلاف سیاست های اشتغالزایی دانسته شد و تاکید شد که هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگر پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی واحدهای تولیدی به دلیل بدهی بانکی ممنوع!

تعطیلی واحدهای تولیدی به دلیل بدهی بانکی ممنوع!