مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:552023-07-26سياسي

برنامه های بهشت زهرا (س) ویژه تاسوعا و عاشورا اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، همزمان با تاسو و عاشورای حسینی اجتماع بزرگ عزاداران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، - همزمان با تاسو و عاشورا اجتماع بزرگ عزاداران با سخنرانی علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه طی روز های پنجشنبه و جمعه ساعت 15 در میدان قطعه 40 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) جنب ایستگاه صلواتی ولی عصر (عج) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، همزمان با تاسو و عاشورای حسینی اجتماع بزرگ عزاداران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه طی روز های پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم مردادماه ساعت 15 در میدان قطعه 40 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) جنب ایستگاه صلواتی، ولی عصر (عج) برگزار می شود.

در این مراسم محمد کریمی و محمد حسین حدادیان از ذاکرین اهل بیت (ع) نیز به نوحه خوانی و ذکر مصیبت در رسای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواهند پرداخت.

همچنین در تاسوعا و عاشورای حسینی 24 ایستگاه صلواتی در قطعات مختلف گلزار شهدا، قطعات عمومی و حرم مطهر امام راحل برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های بهشت زهرا (س) ویژه تاسوعا و عاشورا اعلام شد

برنامه های بهشت زهرا (س) ویژه تاسوعا و عاشورا اعلام شد