مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-07فرهنگي

حضور گروه جهادی دانشگاه تهران در 13 روستای میربگ جنوبی دلفان


مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: مقرر شد پس از شناسایی استعدادهای فرهنگی هنری 13 روستای منطقه میربگ جنوبی که منطقه هدف هستند، بحث توانمندسازی هنرمندان را در تمام رشته های هنری با کمک خانه فرهنگ و هنر استان داشته باشیم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: مقرر شد پس از شناسایی استعدادهای فرهنگی هنری 13 روستای منطقه میربگ جنوبی که منطقه هدف هستند، بحث توانمندسازی هنرمندان را در تمام رشته های هنری با کمک خانه فرهنگ و هنر استان داشته باشیم.

کریم خورشیدوند در گفت وگو با ایسنا در رابطه با اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در منطقه میربگ جنوبی شهرستان دلفان اظهار کرد: در این منطقه حضور میدانی داشتیم که مردم روستای مهرعلی تتیان سر در رابطه با اجرای طرح هادی روستایی مشکل داشتند که با هماهنگی انجام شده با مدیرکل روستایی استانداری لرستان قول مساعد گرفتیم که این طرح در این روستا مورد بازبینی قرار گرفته و اجرای آن تسریع شود.

وی با اشاره به اینکه در این بخش یک کارگاه کوچک خیاطی وجود دارد که با ارتباطی که با مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گرفته شد قول توسعه این کارگاه را دادند، ادامه داد: همچنین قول داده شد برای بانوان و دختران این بخش تحت عنوان خوداشتغالی کارگاه خیاطی و چرم دوزی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گروه جهادی دانشگاه تهران در 13 روستای میربگ جنوبی دلفان

حضور گروه جهادی دانشگاه تهران در 13 روستای میربگ جنوبی دلفان