مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-09سياسي

تکمیل پروژه های نیمه تمام در صدر مطالبات سفر دوم رییس جمهور به گلستان


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه های سفر دوم رییس جمهور به گلستان، گفت: مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان باید تکمیل کننده مصوبات دور اول باشد.

- غلامرضا منتظری بعد از ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری فارس در گرگان، ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهارکرد: رسانه باید به فکر ذائقه های مختلف مخاطبان خود باشد و نگاه خود را از داخل کشور به بیرون کشور هم تسری دهد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود رابطان خبری خبرگزاری فارس در شهرستان های مختلف استان، افزود: این امر سبب می شود که شما به سرچشمه های بیشتری دسترسی یافته و مستقیم به خبر درست برسید.

وی بیان کرد: اگر خبرگزاری می خواهد مرجع باشد باید اعتمادآفرین و مستحکم بوده و از نظرسنجی مخاطبان برای بهبود فضا و رفع نقایص استفاده کند.

منتظری با بیان این که رسانه باید در دو حوزه علم و معنویت سیری ناپذیر باشد، ادامه داد: امسال برگزاری انتخابات را پیش رو داریم و باید خبرگزاری فارس شرایطی را فراهم کرده تا مردم مطالبات خود از نمایندگان را مطرح کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه های سفر دوم رییس جمهور به گلستان هم گفت: مصوبات دور دوم سفر باید تکمیل کننده مصوبات دور اول باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه تمام در صدر مطالبات سفر دوم رییس جمهور به گلستان

تکمیل پروژه های نیمه تمام در صدر مطالبات سفر دوم رییس جمهور به گلستان