مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-05اقتصادي

خدمات باشگاه مشتریان بانک ایران زمین را بیشتر بشناسید


بانک ها در عرصه بانکداری دیجیتال، طی سال های اخیر به ضرورت و اهمیت وفادارسازی مشتریان خود، بیش از پیش توجه کرده اند و با ایجاد باشگاه مشتریان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک یکی از موضوعاتی که امروزه در حوزه بانکداری مورد توجه بوده بحث راه اندازی باشگاه مشتریان است که هدف از راه اندازی افزایش وفاداری مشتریان موجود است و این کار را از طریق دادن پاداش و قدردانی از آنها انجام می دهد.

باشگاه های مشتریان بر پایه دادن پاداش به مشتریان از طریق استراتژی های بازارایابی ساختاریافته و به منظور تعامل مداوم با آنها هستند.

در باشگاه های مشتریان معمولا هرچه بیشتر مشتریان خرید کنند، پاداش بیشتری دریافت می کنند.

با اجرای درست باشگاه وفاداری مشتریان، آنها احساس خوبی از خرید محصولات شما پیدا می کنند و این موضوع به شما مزیت رقابتی در میان رقبا میدهد.

می توان به این نکته کلیدی اشاره کرد و گفت؛ باشگاه مشتریان یک استراتژی قوی برای بانک هایی است که می خواهند وفاداری مشتریان را افزایش دهند و روابط بلندمدتی را با آنها ایجاد کنند.

در واقع مشتریان بانک که در باشگاه بانک هم عضو می باشند خدمات ویژه ای را دریافت می نمایند، در واقع عضویت در باشگاه ایجاد فرصت استفاده از مزایای منحصربه فرد نسبت به سایر مشتریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات باشگاه مشتریان بانک ایران زمین را بیشتر بشناسید

خدمات باشگاه مشتریان بانک ایران زمین را بیشتر بشناسید