مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-07فرهنگي

یک پاتوق دیگر برای سینمای مستند/ «کِراس» به نمایش درمی آید


به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح اولین برنامه «پاتوق رواق» با هدف هم اندیشی و هم افزایی میان مستندسازان و علاقه مندان به سینمای مستند، - به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح اولین برنامه پاتوق رواق با هدف هم اندیشی و هم افزایی میان مستندسازان و علاقه مندان به سینمای مستند، در بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح، اولین برنامه پاتوق رواق باهدف هم اندیشی و هم افزایی میان مستندسازان و علاقه مندان به سینمای مستند، چهارشنبه این هفته در بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار می شود.

برنامه پاتوق رواق قرار است ضمن اکران فیلم های مستند مطرح و نقد آن، پاتوقی برای هم اندیشی و هم افزایی میان مستندسازان و علاقه مندان به سینمای مستند باشد.

در اولین برنامه پاتوق رواق که همزمان با سالروز گرامیداشت شهدای مدافع حرم برگزار می شود، مستند کِراس به کارگردانی احمد رحمانیان و تهیه کنندگی مصطفی سیفی به نمایش در خواهد آمد.

این مستند با موضوع زندگی شهید مدافع حرم و ورزشکار قهرمان رشته موتورسواری شهید محمدکاظم توفیقی، روایتی است از زندگی یک جوان امروزی که در یک بزنگاه مهم، تصمیمی تاریخی می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پاتوق دیگر برای سینمای مستند/ «کِراس» به نمایش درمی آید

یک پاتوق دیگر برای سینمای مستند/ «کِراس» به نمایش درمی آید