مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-10اجتماعي

صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در هرمزگان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان امروز گفت: مطابق اعلام سازمان هواشناسی پنج شنبه و جمعه هفته جاری شاهد ورود یک توده بارشی به استان و احتمال رگبار باران در استان خواهیم بود.

وی افزود: در این دو روز بارش های همرفتی در ارتفاعات و مناطق مستعد وجود خواهد داشت، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شاهد رگبار باران و رعد و برق گاهی با تگرگ و تند باد شدید لحظه ای همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: منطقه اثر این توده بارشی حاجی آباد، بشاگرد، رودان، بستک بندرعباس، پارسیان، میناب و ارتفاعات مرکزی و غربی استان و نوار سواحل خواهد بود.

وی ادامه داد: سیلابی شدن رودخانه های فصلی، بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه ها ، وقوع صاعقه خیزش گردوخاک و تند باد لحظه ای ، خسارت به سازه های سبک، احتمال تند باد شدید لحظه ای در نوار ساحلی در محدوده بنادر مرکزی و غربی استان مهم ترین مخاطرات این سامانه بارشی خواهد بود.

حسن زاده گفت: در مدت یاد شده توصیه می شود از تردد در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل ها، فعالیت های کوه نوردی، چرای دام در مناطق مرتفع استان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در هرمزگان

صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در هرمزگان