مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 17:102023-07-23فرهنگي

«نولان» ساخت «جیمز باند» را رد نکرد


تنها فیلمی که می تواند او را بار دیگر برای ورود به ساخت سری فیلم های چند قسمتی وسوسه کند، «جیمز باند» است.

- کریستوفر نولان معتقد است: تنها فیلمی که می تواند او را بار دیگر برای ورود به ساخت سری فیلم های چند قسمتی وسوسه کند، جیمز باند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ایندی وایر، کریستوفر نولان یکی از معدود فیلمسازان هالیوودی است که می تواند فیلم های استودیویی اورجینال را با بودجه تقریبا نامحدود و آزادی خلاقانه بسازد.

نولان از زمانی که سه گانه پیشگامانه خود از فیلم های بتمن را با شوالیه تاریکی برمی خیزد در سال 2012 به پایان رساند، از این آزادی برای ساخت فیلم های مهمی مانند میان ستاره ای و تنت و حماسه های تاریخی از جمله دانکرک و فیلم جدید اوپنهایمر استفاده کرده است، اما او همیشه بر این واقعیت اذعان کرده که سری فیلم های جیمز باند می تواند او را به سمت فیلمسازی فرانچایز (سری فیلم) بازگرداند.

نولان یک دهه پیش هنگام تبلیغ فیلم های بتمن ، معمولا سری فیلم های جاسوسی جیمز باند را مورد تحسین قرار می داد و حتی به این موضوع اشاره کرد که با باربارا بروکلی تهیه کننده این سری فیلم درباره ساخت یک فیلم جیمز باند ملاقات کرده است اما دنیل کریگ هنوز در نقش مامور 007 حضور داشت و او تنها در صورتی به کارگردانی یک فیلم علاقه مند است که بتواند نقش اصلی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نولان» ساخت «جیمز باند» را رد نکرد

«نولان» ساخت «جیمز باند» را رد نکرد