مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-22سياسي

توصیه های اژه ای خطاب به مسئولان برای پیشگیری از وقوع جرم


نشست فوق العاده شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم با دستور جلسه «تقسیم کار ملی پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی» به ریاست حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای برگزار شد.

- نشست فوق العاده شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم با دستور جلسه تقسیم کار ملی پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست فوق العاده شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم، امروز سه شنبه (31 مرداد) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای و با دستور جلسه تقسیم کار ملی پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی برگزار شد.

رییس قوه قضاییه طی سخنانی در این نشست با اشاره به نعمت مردم سالاری دینی و حضور و مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: در پایان امسال با مشارکت مردم در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری در دفتر قطور مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی به ثبت خواهد رسید و ان شاء الله برخلاف خواست دشمنان و بدخواهان، انتخاباتی از همه جهات سالم، رقابتی و با امنیت کامل و مشارکت بالای مردم را تجربه خواهیم کرد.

رییس دستگاه قضا در ادامه تصریح کرد: به موجب قانون اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های اژه ای خطاب به مسئولان برای پیشگیری از وقوع جرم

توصیه های اژه ای خطاب به مسئولان برای پیشگیری از وقوع جرم