مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-21سياسي

جزییات پذیرش دانشجو در دانشکده های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از پذیرش دانشجو و قرارگرفتن رشته های تحصیلی دانشگاهی در دانشکده های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان در دفترچه انتخاب رشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعلی جاودان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز از تلاش و مساعدت و حمایت های ویژه مقام عالی وزارت و معاونین آموزشی، بهداشتی، پارلمانی وزارت و همچنین همراهی و حمایت و پیگیری استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی جهت اعطای مجوز به کارگیری دانشجو در رشته های تحصیلی دانشکده های شرق و غرب استان هرمزگان قدردانی کرد.

جاودان تصریح کرد: دانشکده علوم پزشکی شرق استان هرمزگان به مرکزیت میناب بر طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری در 3 رشته تحصیلی، تعداد 45 دانشجو را برای سال تحصیلی 1402_1403 جذب می کند.

وی افزود: دانشکده علوم پزشکی غرب استان هرمزگان به مرکزیت شهرستان بندرلنگه در 2 رشته تحصیلی، تعداد 55 نفر دانشجو می پذیرد.

وی از داوطلبین واجد شرایط انتخاب رشته درخواست کرد با مراجعه به صفحه 94 دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری، بر حسب علاقمندی رشته های تحصیلی اعلام شده در این دو دانشکده را جهت ادامه تحصیل انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پذیرش دانشجو در دانشکده های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان

جزییات پذیرش دانشجو در دانشکده های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان