مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:502023-07-30فرهنگي

از طرح من و عمو قناد حمایت نشد / می گویند برای طرحتان اسپانسر بیاورید!


رضا فیاضی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو از شرایط فعلی آثاری که در حوزه کودک و نوجوانان تولید می شود، - از طرح من و عمو قناد حمایت نشد / می گویند برای طرحتان اسپانسر بیاورید! رضا فیاضی گفت: باید از دغدغه مندان حوزه کودک و نوجوان حمایت شود.

من و مجید قناد سال گذشته طرحی در حوزه کودک داشتیم که به ما گفتند که باید برای این کار اسپانسر بیاورید.

رضا فیاضی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو از شرایط فعلی آثاری که در حوزه کودک و نوجوانان تولید می شود، اتقاد کرد و گفت: ما در گذشته فقط شبکه یک و دو سیما را داشتیم که پر ملاط بودند و برنامه های زیاد و باکیفیتی داشتند، این تولیدات هم بچه ها و هم بزرگسالان را به خود جذب می کرد.

تولیدات گذشته در حوزه کودک و نوجوان خاطره ساز شدند و هنوز پس از 30 سال من را به اسم آقای جمالی (بازیگر زی زی گولو) صدا می کنند.

در حال حاضر ما هیچ نوستالژی و هیچ خاطره ای برای نسل جدید نساختیم که این موضوع نشان دهنده تصمیم گیری های غلط و بی برنامه بودن مدیران و تصمیم گیران حوزه کودک و نوجوان است.

این هنرمند پیشکسوت با اشاره به این موضوع که هنوز آدم هایی هستند که دغدغه حوزه کودک و نوجوان را دارند و سال ها در این حوزه زحمت کشید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از طرح من و عمو قناد حمایت نشد / می گویند برای طرحتان اسپانسر بیاورید!

از طرح من و عمو قناد حمایت نشد / می گویند برای طرحتان اسپانسر بیاورید!