مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 15:202023-07-31فناوري

صندوقچه دانلود ابر آروان با 90درصد تخفیف ترافیک مازاد در بسته ی حرفه ای


ابر آروان از صندوقچه دانلود  (Bucket Download)به عنوان نسل جدید هاست دانلود، با پهنای باند نامحدود و کیفیت و پایداری بالا رونمایی کرد.

این امکان جدید که بر بستر فضای ابری آروان (Object Storage) در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، نیاز وب سایت های اشتراک گذاری موسیقی، فیلم، اپلیکیشن و سرویس های اشتراک محتوا را با مزایایی مانند امنیت بالا در برابر حملات سایبری، نبود محدودیت فضای ذخیره سازی، نیاز نداشتن به تهیه ی نسخه ی پشتیبان (Backup)، قیمت مناسب و استفاده رایگان از امکانات شبکه توزیع محتوا (CDN) پاسخ می دهد.

صندوقچه و هاست دانلود چیست؟ هاست دانلود یک ماشین مجازی (Virtual Machine) است که بخش بزرگی از وب سایت ها از آن برای اشتراک گذاری موسیقی، فیلم و اپلیکیشن استفاده می کنند.

صاحبان وب سایت از هاست دانلود به عنوان زیرساخت ارایه ی محتواهای مختلف بهره می برند؛ محتوای مورد نظر خود را بارگذاری و این امکان را برای مخاطبان فراهم می کنند تا به محتواها دسترسی داشته باشند و آن ها را دانلود کنند.

صندوقچه دانلود آروان بر بستر فضای ابری تمام نیازهای مشتریان هاست دانلود را با قیمت مناسب تر و کیفیت و پایداری بالاتر پاسخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوقچه دانلود ابر آروان با 90درصد تخفیف ترافیک مازاد در بسته ی حرفه ای

صندوقچه دانلود ابر آروان با 90درصد تخفیف ترافیک مازاد در بسته ی حرفه ای