مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:512023-08-13ورزشي

رایزنی ها برای پس گرفتن شکایت شهرداری همدان از «شمس آذر»


قاسم اللهیاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: شمس آذر تیم مردمی قزوین است که با قهرمانی در فصل گذشته لیگ یک و صعود به لیگ برتر شور و شوق بسیار زیادی را در استان و میان مردم به پا کرده است.

وی با اشاره به حواشی پیش آمده برای شمس آذر قزوین و کسر امتیاز از این تیم، اظهار کرد: طی روزهای گذشته به عنوان نماینده مردم قزوین و یک شهروند با رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شهرداری همدان راجع به شکایت این تیم صحبت کردم.

  رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین افزود: اشتباهی که از سوی یک بازیکن صورت گرفت، شمس آذر را متضرر کرد و سبب شد چند تیم لیگ یکی از جمله شهرداری همدان از آن شکایت کنند.

بر این اساس از مجموعه شورا و شهرداری همدان درخواست چشم پوشی از شکایت را داشتیم و پیگیر حل این مسئله بودیم.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: شهرداری همدان تیم اصیل و باسابقه ای است که تلاش داشته در لیگ برتر حضور پیدا کند و با توجه به سیاست های به وجود آمده و به دنبال کسر امتیاز از تیم شمس آذر، رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شهرداری همدان به دنبال احقاق حق خود بودند.

این مسوول خاطرنشان کرد: همچنین طی تماس شهردار و رییس شورای اسلامی شهر قروین با مسوولین استان همدان، شهردار همدان قول مساعدت و پیگیری را دادد تا بتوانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ها برای پس گرفتن شکایت شهرداری همدان از «شمس آذر»

رایزنی ها برای پس گرفتن شکایت شهرداری همدان از «شمس آذر»