مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 08:002023-08-03اقتصادي

کمبود اتوبوس، چالش حمل و نقل جاده ای


معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: عدم تناسب درآمدها در بخش جاده ای و مسافربری در برابر سرویس کارخانه ها از علت های کمبود ناوگان است.

- محمدعلی صلواتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به چالش کمبود اتوبوس در حمل و نقل بین شهری در اصفهان و سایر استان ها اظهار داشت: چالش امروز در صنعت حمل ونقل، ماحصل تغییرات و شرایطی است که از زمان شیوع کرونا بر صنعت حمل ونقل مسافر حاکم شد.

  وی با بیان اینکه کاهش حجم تقاضا برای سفر در این دوران، ضربه بسیار سنگینی به بدنه صنعت حمل ونقل مسافر استان وارد کرد، گفت: رکود در دوران کرونا اقتصاد صنعت حمل ونقل مسافر را در شرایط بسیار شکننده ای قرار داد و باعث شد بخشی از ناوگان حمل ونقل مسافر در خدمت صنایع بزرگ قرار گیرند.

  صلواتی با بیان اینکه خروج ناوگان مسافربری به دلیل عدم وجود تقاضا در دوران کرونا به چشم نیامد، خاطرنشان کرد: با خروج از شرایط کرونا، بازگشت تقاضا به صنعت حمل و نقل افزایش یافت در حالی که صنعت حمل ونقل مسافر با افزایش بالای هزینه های تعمیرات و نگهداری اتوبوس ها و عدم واردات ناوگان مسافربری روبرو بود.

عدم تناسب درآمدها در حمل و نقل جاده ای و کارخانه ها معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه بخش موثری از ناوگان های ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود اتوبوس، چالش حمل و نقل جاده ای

کمبود اتوبوس، چالش حمل و نقل جاده ای