مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 22:452023-08-21اجتماعي

تأمین آب شرب پایدار زوار اربعین از تمامی مبادی ورودی استان ایلام تا شهرستان مهران


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: شرکت آبفای استان تمام تلاش خود را برای تأمین آب زوار اربعین حسینی از تمام مبادی ورودی ایلام تا مرز مهران و خارج از مرز به کار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در جمع خبرنگاران خبرگزاری فارس، گفت: برای تامین آب شرب پایدار زوار اربعین از 9 شهرستان استان تا مرز مهران،  برنامه ریزی ها و اقدامات لازم صورت گرفته و در این مسیرها مشکلی جهت تامین آب زوار اربعین حسینی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت آبفای استان تمام تلاش خود را جهت تامین آب زوار اربعین حسینی از تمامی مبادی ورودی استان ایلام تا مرز مهران و حتی خارج از مرز بکار گرفته است، گفت: نیروهای عملیاتی این شرکت از 27 مردادماه در مرز مهران مستقر و به صورت شبانه روزی پای کار هستند.

ناصری مهم ترین اقدامات صورت گرفته جهت تامین آب برای زوار را شامل موارد زیر برشمرد: تأمین آب شرب موکب مرکزی شهرستان ایوان با استفاده از آب شبکه پایدار، تأمین آب شرب موکب شهرستان چوار با استفاده از آب شبکه پایدار و تانکر سیار در شرایط اضطراری، تأمین آب شرب موکب مرکزی شهرستان چرداول واقع در سه راهی کارزان با استفاده از تانکر سیار، تأمین آب مسجد و نمازخانه واقع در میدان ارغوان با استفاده از شبکه پاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب شرب پایدار زوار اربعین از تمامی مبادی ورودی استان ایلام تا شهرستان مهران

تأمین آب شرب پایدار زوار اربعین از تمامی مبادی ورودی استان ایلام تا شهرستان مهران