مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-16سياسي

شهرک بنکداران با سرمایه گذاری 400 واحدی سال های پیش باید افتتاح می شد


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: امیدوارم در سفر وزیر صمت به همدان شهرک بنکداران افتتاح شود.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه شهرک صنفی بنکداران با بیش از سرمایه گذاری 400 واحد باید پیش از این ها افتتاح می شد اظهار کرد: افتتاح این پروژه در چندین تاریخ  اعلام شد اما افتتاح صورت نگرفت.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران این شهرک درخواست افتتاح این پروژه را داشتند افزود: به نظر می رسد حواشی سیاسی بر پروژه حاکم شده بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید بر اینکه با بهره برداری از شهرک بنکداران مشکلات ترافیکی به مراتب کاهش می یابد یادآور شد: فعالیت بنکداران در راسته حسین خانی مشکلاتی برای زیرساخت شهری و مشکلاتی برای این صنف به همراه دارد که شهرک بنکداران برای حل این معضلات ایجاد شد.

وی در ادامه به تهدید میراث فرهنگی در این منطقه اشاره کرد و گفت: این یکی از دلایلی است که شهرک بنکداران ایجاد شد و باید افتتاح می شد.

فلاحی یادآور شد: در وزارتخانه صمت تصمیم گرفته شد این شهرک در سفر وزیر صمت به همدان افتتاح شود امیدوارم این مهم در دست اقدام قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم سفر وزیر منشا تحولات اقتصادی در استان باشد تصریح کرد: سال هاست پروژه های مهم در همدان بر زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک بنکداران با سرمایه گذاری 400 واحدی سال های پیش باید افتتاح می شد

شهرک بنکداران با سرمایه گذاری 400 واحدی سال های پیش باید افتتاح می شد