مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-09حوادث

قاتلان روزنامه نگار خوزستانی در اصفهان دستگیر شدند + فیلم


فرمانده یگان ویژه استان اصفهان از دستگیری قاتلان فراری روزنامه نگار خوزستانی در یک عملیات غافلگیرانه و هوشمندانه در شهرستان اصفهان خبر داد .

- سردار رضا نصیری فرمانده یگان ویژه اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از دستگیری سارقان مسلح و قاتلان فراری در شهرستان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام فرماندهی انتظامی استان اصفهان مبنی بر حضور 2 تن از قاتلان فراری که یک روزنامه نگار خوزستانی را در شهرستان ایذه استان خوزستان به قتل رسانده بودند در یک ساختمان مسکونی در سطح شهر، واحد رهایی گروگان این فرماندهی برای دستگیری آنان به محل اعزام شد.

وی بیان کرد: پس از مراقبت و رصد دقیق محل اختفای این چند نفر توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و هماهنگی با مقام قضایی، در کمترین زمان ممکن واحد تخصصی نوپو در محل اختفا قاتلان فراری حاضر و ضمن شناسایی موقعیت و رصد اطلاعاتی با رعایت موازین شرعی و قانونی به محل ورود پیدا کرده و متهمان را دستگیر کردند.

نصیری با اشاره به اینکه این عملیات بدون هیچ گونه درگیری و آسیبی صورت گرفت، افزود: روزنامه نگار خوزستانی در اردیبهشت ماه 1402 به دلیل اختلاف شخصی در شهرستان ایذه توسط 2 سارق مسلح به قتل رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلان روزنامه نگار خوزستانی در اصفهان دستگیر شدند + فیلم

قاتلان روزنامه نگار خوزستانی در اصفهان دستگیر شدند + فیلم