مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-18اقتصادي

میرتاج الدینی: روابط ایران و عربستان موجب رشد اقتصادی هر دو کشور می شود


رییس فراکسیون راهبردی مجلس با بیان اینکه تولیدات و صادرات نفت ایران و عربستان همیشه در بازار نفت دنیا تاثیرگذار بوده ، گفت: روابط ایران و عربستان موجب رشد اقتصادی هر دو کشور و حتی سایر کشورهای منطقه می شود.

- حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره نقش ارتباط ایران و عربستان در ثبات منطقه گفت: همکاری ایران به عنوان کشور قدرتمند در منطقه با عربستان  که در میان کشورهای عربی و اسلامی تاثیرگذار است در  ثبات امنیت منطقه نقش بسیاری خواهد داشت.

وی افزود: بر همین اساس همیشه دشمنان اسلام مخصوصا رژیم صهیونیستی و آمریکا به دنبال ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی از جمله ایران و عربستان هستند.

البته ایران همواره این توطئه و فتنه ها را نقش بر آب کرده است.

رییس فراکسیون راهبردی مجلس تاکید کرد: دولت مردان عربستان نیز اگر عاقلانه تصمیم بگیرند کما این که در حال حاضر در این مسیر هستند این تفاهم و همکاری در ثبات امنیت منطقه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی اظهار داشت: ایران و عربستان هر دو عضو اوپک هستند و از نفت خیز ترین کشورها به شمار می روند که تولیدات و صادرات نفت شان همیشه در بازار نفت دنیا تاثیرگذار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرتاج الدینی: روابط ایران و عربستان موجب رشد اقتصادی هر دو کشور می شود

میرتاج الدینی: روابط ایران و عربستان موجب رشد اقتصادی هر دو کشور می شود