مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-15اقتصادي

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک سه جانبه برای توسعه زیرساخت های حمل و نقل در کردستان


به منظور بهسازی و ارتقاء مشخصات محور دهگلان به موچش، تفاهم نامه سه جانبه مشترک مابین استانداری کردستان، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و سازمان صنعت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، با حضور اسماعیل زارعی کوشا، به منظور بهسازی و ارتقاء مشخصات محور دهگلان به موچش و ایمنی جاده و محدوده شهرستان دهگلان تا تقاطع مبارک آباد به طول 5.

6 کیلومتر، تفاهم نامه سه جانبه مشترک مابین استانداری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و سازمان صنعت  معدن و تجارت استان با بهره مندی از ظرفیت سه مجموعه منعقد شد.

استاندار کردستان  با بیان این که در این تفاهم نامه مشخصات راه فرعی به راه اصلی تغییر پیدا می کند، اظهار کرد: در مجموع و در راستای انعقاد این تفاهم نامه، مبلغی بالغ بر 90 میلیارد تومان به منظور بهسازی و ارتقاء مشخصات محور دهگلان به موچش، هزینه برآورد شده است.

وی مزایای تعریض و افزایش مشخصات محور مذکور از فرعی به راه اصلی را کاهش تصادفات و افزایش ایمنی مسیر نام برد و اظهار امیدواری کرد، با تکمیل کل مسیر تا شهر بلبان آباد در آینده نزدیک به طول 18 کیلومتر شاهد کاهش تلفات جاده ای و افزایش ایمنی محور خواهیم بود.

استاندار کردستان ضمن قدردانی از داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک سه جانبه برای توسعه زیرساخت های حمل و نقل در کردستان

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک سه جانبه برای توسعه زیرساخت های حمل و نقل در کردستان