مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 18:302023-07-23سياسي

دستگیری اعضای باند کانون های شورشی منافقان در کهگیلویه وبویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید علی ملک حسینی با اشاره به جزییات بازداشت اعضای گروهک تروریستی توسط وزارت اطلاعات، افزود: این گروه چهار نفره که به شبکه منافقان متصل بودند و قصد اقدام به عملیات ایذایی «عملیاتی که شرایط برای مقاصد بعدی زمینه .

- دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛ دستگیری اعضای باند کانون های شورشی منافقان در کهگیلویه وبویراحمد دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای باند کانون های شورشی منافقان در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید علی ملک حسینی با اشاره به جزییات بازداشت اعضای گروهک تروریستی توسط وزارت اطلاعات، افزود: این گروه چهار نفره که به شبکه منافقان متصل بودند و قصد اقدام به عملیات ایذایی عملیاتی که شرایط برای مقاصد بعدی زمینه سازی شود در استان های خوزستان، فارس و کهگیلویه بویراحمد را داشتند، توسط سربازان امام زمان (عج) دستگیر و این باند متلاشی شد.

ملک حسینی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه بویراحمد از استان های امن کشور است افزود: این گروه با نقشه های زیرکانه سعی در به خطر انداختن امنیت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند کانون های شورشی منافقان در کهگیلویه وبویراحمد

دستگیری اعضای باند کانون های شورشی منافقان در کهگیلویه وبویراحمد