مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 23:252023-08-03اقتصادي

لزوم افزایش روابط گردشگری مازندران و خراسان رضوی


مدیرکل گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی مازندران با اشاره به لزوم آغاز روابط گردشگری بین مازندران و خراسان رضوی گفت: استان مازندران دارای ظرفیت های زیادی است که می تواند مقصد گردشگری دو استان باشد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی مازندران با اشاره به لزوم آغاز روابط گردشگری بین مازندران و خراسان رضوی گفت: استان مازندران دارای ظرفیت های زیادی است که می تواند مقصد گردشگری دو استان باشد.

صادق برزگر عصر پنج شنبه 12 مرداد ماه در گردهمایی فعالان حوزه گردشگری که با حضور استاندار مازندران در دفتر استانداری غرب مازندران نوشهر برگزار شد، افزود: با توجه به تاسیسات گردشگری که در استان مازندران وجود دارد می توان پذیرای بیشتری از گردشگران کشورهای حاشیه خزر از جمله عمان باشد.

مدیرکل گردشگری مازندران با اشاره به فعالیت 350 بوم گردی دارای مجوز در استان تصریح کرد: 50 مجوز جدید صادر شد و 70 مجوز نیز در فرایند کار قرار دارد.

ایجاد کریدور مازندران و خراسان رضوی سید مجتبی احمدی مدیر آژانس مسافرتی آتی در خراسان رضوی نیز در این گردهمایی با بیان اینکه مازندران قطعه ای از بهشت است که کشورهای حوزه خلیج فارس اشتیاق زیادی برای سفر به آن دارند، ابراز کرد: با توجه به بازدید استاندار مازندران از خراسان رضوی و حضور 5 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش روابط گردشگری مازندران و خراسان رضوی

لزوم افزایش روابط گردشگری مازندران و خراسان رضوی