مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-02سياسي

قرار گرفتن در مسیر فعالیت های قرآنی یک توفیق الهی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: فعالیت در عرصه فرهنگ بخصوص فعالیت های قرآنی مستلزم کار جهادی و یک توفیق الهی است.

- امیر رجبی 11 مرداد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه قرآن و عترت در مؤسسه قرآنی نور مبین اردبیل اظهار کرد: فعالیت در عرصه فرهنگ بخصوص فعالیت های قرآنی مستلزم کار جهادی و اجرا در عمل است چرا که شعارگرایی در این موضوع بسیار مهم نمی تواند بازخورد مناسبی در جامعه داشته باشد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ضمن قدردانی از مربیان و فعالان موسسات قرآنی، با تاکید بر عنصر تربیت قرآنی در موسسات فرهنگی قرآنی افزود: ترویج زیست قرآنی و توجه به آموزه ها و تعالیم اسلامی باید در اولویت فعالیت موسسات قرآنی باشد.

وی بیان کرد: با اینکه حفظ و قرائت قرآن مهم است ولی هدف اصلی در فعالیت های قرآنی، باید تجلی آموزه ها و تعالیم قرآنی در اعمال روزانه و زندگی روزمره ما باشد.

رجبی با تاکید بر اینکه کودکان و نوجوانان باید با مفاهیم قرآنی آشنا شوند، گفت: آشنایی با باورهای دینی و در مسیر قرآن قرار گرفتن با اجبار نمی شود و باید با استدلال و منطق و اقناع هنرمندانه صورت پذیرد.

عادل جعفری، مدیرعامل مؤسسه قرآنی نور مبین اردبیل در سخنانی انسجام و اتحاد در برنامه های قرآنی را عامل مؤثر در موفقیت این فعالیت ها عنوان کرد و گفت: فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار گرفتن در مسیر فعالیت های قرآنی یک توفیق الهی است

قرار گرفتن در مسیر فعالیت های قرآنی یک توفیق الهی است