مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-07سياسي

10 نقطه پر تصادف آزادراه تهران - ساوه اصلاح شد


رییس کل دادگستری استان تهران از اصلاح 10 نقطه پرتصادف آزادراه تهران - ساوه با پیگیری و اقدامات پیشگیرانه قضایی در استان تهران خبر داد.

- رییس کل دادگستری استان تهران از اصلاح 10 نقطه پرتصادف آزادراه تهران - ساوه با پیگیری و اقدامات پیشگیرانه قضایی در استان تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، علی القاصی با اشاره به اصلاح و حذف 10 نقطه حادثه خیز در آزاد راه تهران - ساوه، اظهار کرد: در راستای اجرای سند تحول قضایی و اقدامات صورت گرفته در حوزه پیشگیری از وقوع جرائم، کارگروه ویژه ای جهت رفع نقاط حادثه خیز در آزاد راه تهران - ساوه با حضور نمایندگاه پلیس راه، استانداری و راهداری و با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران تشکیل و نقاط حادثه خیز این محور شناسایی و رفع آن ها مورد پیگیری قرار گرفته است.

رییس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: در اجرای برنامه های پیشگیری وضعی نقاط حادثه خیز آزادراه تهران - ساوه تا کنون 10 نقطه اصلاح شده است که این موارد 21 درصد از نقاط پرتصادف آزادراه تهران - ساوه را شامل می شود.

القاصی گفت: پیشگیری از وقوع جرم نیازمند همکاری و هم افزایی دستگاه های مختلف در بخش های گوناگون دارد که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 نقطه پر تصادف آزادراه تهران - ساوه اصلاح شد

10 نقطه پر تصادف آزادراه تهران - ساوه اصلاح شد