مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-21سياسي

کنفرانس بین المللی کشاورزی ارگانیک در اردبیل برگزار شد


سومین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی کشاورزی ارگانیک در اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در آیین گشایش کنفرانس بین المللی کشاورزی ارگانیک که پیش از ظهر دوشنبه در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: ما با دعوت از اساتید و پژوهشگران داخلی و خارجی این کنفرانس را برای هفتمین بار برگزار می کنیم که جا دارد از تلاش های دبیر اجرایی و علمی کنگره در پذیرش و ارزیابی مقالات ارسال شده قدردانی کنیم.

جبراییل رزمجو تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در نظام رتبه بندی تایمز و شانگ های با ارتقای جایگاه خود جز دانشگاه های مطرح کشور و حتی جهان است و ما از وجود اساتید، پژوهشگران و محققان شاخص استفاده می کنیم.

وی مدیریت هوشمند دانشگاه را در توسعه فزاینده مسائل علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی یادآور شد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا جایگاه دانشگاه محقق اردبیلی را توسعه کمی و کیفی ببخشیم که در همین راستا جذب 40 دانشجوی پسادکترا به عنوان چهره های برجسته علمی، پژوهشی جز موفقیت های دانشگاه محقق اردبیلی است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی افزود: یک هزار دانشجوی خارجی در این دانشگاه جذب شده و در حال تحصیل هستند که مهرماه امسال نیز به این جمع تعداد زیادی افزود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی کشاورزی ارگانیک در اردبیل برگزار شد

کنفرانس بین المللی کشاورزی ارگانیک در اردبیل برگزار شد