مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-12سياسي

طرح علمداران تبلیغ ویژه اساتید بسیجی حوزه علمیه قم آغاز شد


افتتاحیه طرح علمداران تبلیغ ویژه اساتید بسیجی حوزه علمیه قم با سخنرانی آیت الله علیرضا اعرافی مدیرحوزه های علمیه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در افتتاحیه طرح علمداران تبلیغ ویژه اساتید بسیجی حوزه علمیه قم که پیش از ظهر امروز در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با بیان اینکه عاشورا با تبیین و تبلیغ توسط امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) ماندگار شد،  اظهار کرد: فراموشی وقایع عاشورا و تحریف و تحلیل های نادرست در مورد آنان تهدیداتی در مورد عاشورا بود اما با تبلیغ و تبیین درست این تهدیدها موجب آسیب رساندن به عاشورا نشد و عاشورا توانست به عنوان یک مکتب و مدرسه درس آموز باشد.

وی با اشاره به اینکه امام سجاد(ع) در مقابل این آسیب ها ایستادگی کردند، یادآور شد: اگرچه وقایع بسیاری ازجمله توابین، مختار و .

پس از عاشورا رقم خورد، ولی در هیچ کدام از این وقایع شاهد میدان داری امام سجاد(ع) نیستیم چراکه ورود مستقیم امام به هرکدام از این وقایع می توانست منجر به تفسیرهای اشتباهی از عاشورا شود.

مدیر حوزه های علمیه رسالت نخست امام سجاد(ع) را صیانت از عاشورا دانست و مطرح کرد: ایشان نظام جامع اندیشه اسلامی را سامان دادند و مکتب را به سمت روشنی هدایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح علمداران تبلیغ ویژه اساتید بسیجی حوزه علمیه قم آغاز شد

طرح علمداران تبلیغ ویژه اساتید بسیجی حوزه علمیه قم آغاز شد