مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-06سياسي

موافقت مجلس با ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی مازندران


در جریان نشست علنی امروز مجلس، نمایندگان با لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی مازندران موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس، شورای اسلامی اظهار کرد: در جلسه امروز مجلس با پیگیری نمایندگان مردم مازندران در مجلس سرانجام لایحه ایجاد منطقه آزاد مازندران با موافقت اکثریت نمایندگان مجلس همراه شد.

وی گفت: در جلسه صبح امروز از مجموع 220 نفر حاضران در مجلس ، 152 نفر به این لایحه رای موافق دادند و 36 نفر رای مخالف و 3 نفر هم رای ممتنع دادند و 29 نفر در رای گیری شرکت نکردند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: استان مازندران با بهره مندی از سه بندر دریایی در شهرهای امیرآباد، نوشهر و فریدونکنار و سه فرودگاه مسافربری و تجاری در شهرستان های رامسر، ساری و نوشهر و یک فرودگاه نظامی و محلی در محمودآباد از زیر ساخت های مناسبی برای توسعه اقتصادی و تجاری و همچنین صادرات کالاهای صادرات محور برخوردار است.

فرزانه در راستای شفافیت آرا گفت: قرار بود موضوع لایحه منطقه آزاد مازندران فردا در مجلس مطرح شود ولی با پیگیری نمایندگان مازندران امروز مطرح شد و کلیه خادمین مردم فهیم مازندران در خانه ملّت به این لایحه رای مثبت دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مجلس با ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی مازندران

موافقت مجلس با ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی مازندران