مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-16سياسي

خدمت رسانی 55 مسجد در مشهد به جاماندگان اربعین


معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان گفت: امسال روز اربعین در مشهد مراسم جاماندگان برگزار و طی آن 55 مسجد به خدمت رسانی مستمر خواهند پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام امیرحسین احمدنیا ظهر چهارشنبه در نشست خبری برنامه های روز جهانی مسجد در مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان در خصوص طرح هم محله ای امام رضا (ع) و اقدامات دهه آخر صفر اظهار کرد: سال گذشته با محوریت مساجد برنامه جاماندگان اربعین را برگزار کردیم که طی آن 40 موکب مسجدی در خیابان امام رضا از 6 صبح تا 8 شب خدمت رسانی داشتند و بیش از 1 میلیون زائر و مجاور از خدمات مواکب مسجدی استفاده کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان ادامه داد: امسال نیز در روز اربعین در خیابان امام رضا، حدفاصل میدان 15 خرداد تا حرم مطهر از 8 صبح تا ساعت 20 مراسم جاماندگان اربعین را برگزار خواهیم کرد که طی آن 55 مسجد غرفه دارند و به خدمت رسانی مستمر خواهند پرداخت.

وی در خصوص میزبانی از زائران دهه پایانی صفر گفت: در این طرح مساجد در 4 عرصه یعنی اسکان رایگان، حمل و نقل رایگان، نذر خدمت و مهارت و موکب داری خدمت رسانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 55 مسجد در مشهد به جاماندگان اربعین

خدمت رسانی 55 مسجد در مشهد به جاماندگان اربعین