مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-09اقتصادي

بحران افزایش قیمت انرژی در اروپا برمی گردد؟


شرکت نیروی آلمانی EON SE اعلام کرد بازار انرژی اروپا همچنان در معرض خطر افزایش قیمت ها در زمستان امسال است و از مصرف کنندگان و کسب و کارها خواست به صرفه جویی در مصرف گاز و برق ادامه دهند.

- شرکت نیروی آلمانی EON SE اعلام کرد بازار انرژی اروپا همچنان در معرض خطر افزایش قیمت ها در زمستان امسال است و از مصرف کنندگان و کسب و کارها خواست به صرفه جویی در مصرف گاز و برق ادامه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قیمت عمده فروشی گاز اروپا از رکورد بالایی که در سال میلادی گذشته وجود داشت، ریزش کرده و پایگاه های ذخیره سازی پیش از فرا رسیدن زمستان، تقریبا پر هستند.

با این حال، این شرکت نیروی آلمانی هشدار داد اگر رویدادهایی مانند کمبود برنامه ریزی نشده ذخایر با هوای سرد در زمستان مقارن شود، ممکن است به افزایش چشمگیر قیمت ها منتهی شود.

لئونارد بیرنبوم، مدیرعامل شرکت EON در مصاحبه ای با تلویزیون بلومبرگ گفت: احتمال تکرار بحران زمستان گذشته، به میزان قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کرد که می توان در بازار فرابورسی مشاهده شد.

اما باید روشن کنیم که تغییر ساختاری به دلیل جنگ روسیه در اوکراین و کاهش عرضه گاز روسیه به اروپا، به قوت خود باقی می ماند و بنابراین، این بحران پایان نپذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران افزایش قیمت انرژی در اروپا برمی گردد؟

بحران افزایش قیمت انرژی در اروپا برمی گردد؟