مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-10سياسي

ایجاد رویکردی نوین در طراحی و تولید سامانه های پدافندی


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه رویکردهای نوینی در تولید سامانه های پدافندی به وجود آمده است، گفت: به میزانی از بازدارندگی رسیده ایم که دشمنان جرأت نگاه چپ به کشورمان ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آیین تکریم فارغ التحصیلان دانشگاه عالی دفاع ملی، دافوس و دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اهمیت مأموریت و وظایف این نیرو در دفاع از کشور، اظهار داشت: آمادگی های خود را برای مقابله با انواع تهدیدات به طور دائم ارتقا می دهیم.

امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به پیشرفت های نیروی پدافند هوایی ارتش، افزود: امروز نیروی پدافند به جایگاهی رسیده است که ضمن ایجاد بازدارندگی، نیازهای عملیاتی خود را در حوزه سلاح، سامانه و تجهیزات تأمین می کند و در هیچ حوزه ای نیاز به خارج از کشور ندارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه زیرساخت های دانشگاه پدافند دقیقاً مطابق با استانداردهای روز کشور طراحی، ساخته و پایه ریزی شده است و آموزش ها هم توسط استادان مجرب در حال انجام است، خاطرنشان کرد: انسجام، همدلی و پژوهش محوری دانشجویان و استادان دانشگاه پدافند هوایی، نوید اقتداری بی بدیل در آینده نیروی پدافند را می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد رویکردی نوین در طراحی و تولید سامانه های پدافندی

ایجاد رویکردی نوین در طراحی و تولید سامانه های پدافندی