مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-19اقتصادي

راه اندازی ناوگان حمل و نقل عمومی از طبل تا قشم و باسعیدو/ کاهش 60 درصدی کرایه ها


شهردار طبل از راه انداری خط ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی از شهر طبل تا روستای باسعیدو در غرب جزیره و شهر قشم در شرق جزیره خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان شهردار طبل از راه انداری خط ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی از شهر طبل تا روستای باسعیدو در غرب جزیره و شهر قشم در شرق جزیره خبر داد.

سیدمسلم هاشمی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این مطلب عنوان کرد: با توجه به افزایش کرایه ها، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ارزان یکی از مطالبات جدی مردم است و این اقدام نیز در راستای پاسخگویی به درخواست های مردمی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: هماهنگی های لازم با بخش خصوصی به منظور استقرار دو دستگاه مینی بوس انجام شده تا در مرحله نخست روزی یک سرویس از طبل به قشم و باسعیدو برقرار شود و در صورت استقبال مردم تعداد سرویس ها افزایش پیدا خواهد کرد.

به گفته هاشمی، با شورای ترافیک منطقه آزاد قشم مکاتبه شده تا ایستگاه نهایی پیاده سازی مسافران را به شهرداری اعلام کند و در تلاش هستیم با تسریع روند اداری به زودی این دو خط ویژه آغاز به کار کنند.

شهردار طبل یادآور شد: راه اندازی خط ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی از طبل تا باسعیدو و قشم با هماهنگی فرمانداری شهرستان در حال اجراست و پس راه اندازی این خط، کرایه های این مسیرها 60 درصد کاهش پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ناوگان حمل و نقل عمومی از طبل تا قشم و باسعیدو/ کاهش 60 درصدی کرایه ها

راه اندازی ناوگان حمل و نقل عمومی از طبل تا قشم و باسعیدو/ کاهش 60 درصدی کرایه ها