مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:402023-07-31ورزشي

9 تیم در ماراتن لیگ یک شرایط صعود دارند/ خیبر بمب تیمی است


سرمربی خیبر خرم آباد شرایط تیمش را برای حضور مقتدرانه در لیگ یک مطلوب ارزیابی کرد و می گوید انتظارات از تیمش بالاست و سعی دارد با تلاش و همدلی امسال سال صعود نماینده لرستان به لیگ برتر باشد.

- ایسنا/لرستان سرمربی خیبر خرم آباد شرایط تیمش را برای حضور مقتدرانه در لیگ یک مطلوب ارزیابی کرد و می گوید انتظارات از تیمش بالاست و سعی دارد با تلاش و همدلی امسال سال صعود نماینده لرستان به لیگ برتر باشد.

محمدرضا مهاجری که سکان هدایت خیبر خرم آباد را برای حضور در لیگ یک امسال بر عهده گرفته در گفت وگویی با ایسنا شرایط و آخرین وضعیت تیمش را تشریح کرد.

وی صحبت هایش را این چنین آغاز کرد: وقتی آقای کمالوند به عنوان مدیرعامل تیم منصوب شد صحبتی با من داشتند، تیم خیبر فصل قبل ‏هفت بازی آخر را در مشهد بود و از نزدیک ‏شرایط، مدیریت و شاکله تیم را دیدی و به نظر من مجموعه ای بود که ‏انگیزه لازم را برای رسیدن به اهدافش دارد.

مهاجری در خصوص تغییرات بسیار زیادی که در تیمش رخ داده و اینکه این موضوع چرا اتفاق افتاده اظهار کرد: قرار بر این بود که بتوانیم شاکله تیم را حفظ کنیم، خیبر سال گذشته جزء چهار پنج ‏تیم بالای جدول بوده و تا هفته های آخر یکی از شانس های ‏صعود به لیگ برتر بود و عقل سلیم حکم می گوید تیمی که شانس صعود داشته نباید به شاکله اش دست ببرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 تیم در ماراتن لیگ یک شرایط صعود دارند/ خیبر بمب تیمی است

9 تیم در ماراتن لیگ یک شرایط صعود دارند/ خیبر بمب تیمی است