مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-16اقتصادي

100پروژه گازرسانی در کردستان افتتاح و کلنگ زنی می شود


مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، از افتتاح و کلنگ زنی 100 پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 680 میلیارد ریال در هفته دولت در استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، از افتتاح و کلنگ زنی 100 پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 680 میلیارد ریال در هفته دولت در استان خبر داد.

احمد فعله گری در مورد پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی هفته دولت، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با بهره برداری از پروژه های شرکت گاز استان کردستان در هفته دولت ضریب نفوذ گازرسانی در استان از مرز 99 درصد عبور کرده و تعداد روستاهای گازدار نیز به یک هزار و 619 مورد ارتقاء می یابد.

این مقام مسئول در مورد خصوصیات و جزییات طرح های گازرسانی قابل افتتاح به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در استان کرستان چنین توضیح داد: در شهرستان سقز افتتاح 15 پروژه گازرسانی با اعتبار 130 میلیارد ریال ، در شهرستان بیجار افتتاح 8 پروژه گازرسانی با اعتبار 9 میلیارد و 200 میلیون تومان، در شهرستان مرزی بانه افتتاح 10 پروژه گازرسانی با اعتبار 15 میلیارد و 200 میلیون تومان به شبکه سراسری متصل می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اعلام اینکه سال جاری کلیه پروژه های گازرسانی روستایی به اتمام می رسد، بیان کرد: علاوه بر افتتاح پروژه های گازرسانی ذکر شده، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100پروژه گازرسانی در کردستان افتتاح و کلنگ زنی می شود

100پروژه گازرسانی در کردستان افتتاح و کلنگ زنی می شود