مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-20ورزشي

بررسی تعرفه های اصلاحی بهره برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران


در جلسه شورای اسلامی شهر تهران، تعرفه های اصلاحی بهره برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های تابعه مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا شمس احسان رییس کمیته ورزشی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورا در جریان بررسی تعرفه های اصلاحی بهره برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های تابعه اظهار کرد: بر اساس آخرین اصلاحات، سازمان ورزش شهرداری 104 فضای ورزشی غیرآبی به مساحت 243 هزار و 458 متر مربع دارد که میانگین متراژ این واحدها، دو هزار و 300 متر مربع است که فضاهایی با مساحت بیش از دو هزار و 300 متر مربع به عنوان فضاهای سطح یک لحاظ خواهد شد.

رییس کمیته ورزشی شورا همچنین تصریح کرد: 56 فضای ورزشی آبی به متراژ 207هزار متر مربع نیز زیر نظر سازمان ورزش است که فضای هریک سه هزار و 700 متر مربع بوده و 40 درصد آن شامل تاسیسات، رختکن و مواردی از این قبیل بوده و جزء فضای آبی نیست و با در نظر گرفتن 60 درصد از این اماکن، 2 هزار و 300 متر به عنوان فضای ورزشی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه فضاهای چند منظوره نیز که امکان خدمت رسانی به دو قشر بانوان و آقایان را دارند، در سطح بندی ها لحاظ شده اند، تصریح کرد: مجموعه های اختصاصی از جمله تیراندازی، سوارکاری، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تعرفه های اصلاحی بهره برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران

بررسی تعرفه های اصلاحی بهره برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران